Klenbový mostní objekt se nachází na trase nadměrných
přeprav. Vysoké zatížení spolu s nedostatečným povrchovým odvodněním přispělo k
havarijnímu stavu mostu. U stávajících kamenných křídel a parapetních zdí
docházelo k jejich naklánění, místy vypadávaly části kamenného zdiva.
Rekonstrukce mostu spočívala ve výstavbě nových křídel a parapetních zdí mostu. Po demolici kamenných zdí, odtěžení zeminy po rub stávající klenby, byla klenba očištěna a zaizolována. Nová křídla a parapetní zdi byly vytvořeny opěrným systémem ze zeminy vyztužené geomřížemi Tensar a štípanými betonovými lícními tvarovkami.
Statický výpočet, geomříže a betonové tvarovky
Zdarma | +420 548 218 901 |
technikageomat..eu |
Nebojíme se vyjet do terénu a řešit problém na místě.