Na podzim roku
2000 byla provedena mimořádná prohlídka mostu v Sebranicích na silnici I/43, která stanovila stav mostu jako havarijní a bylo rozhodnuto,
že most je nutné uzavřít a rekonstruovat.
Most byl rekonstruován za provozu během roku 2001 za použití jednosměrného mostního provizoria. Vzhledem k velké intenzitě dopravy bylo nutné provést rekonstrukci mostu v extrémně krátkém termínu.
Nový most tvoří železobetonová přesypaná klenba. Křídla a parapetní zídka byly vytvořeny ze zeminy vyztužené geomřížemi Tensar se svislým lícem obloženým štípanými betonovými tvarovkami. Toto řešení splnilo kromě podmínky velmi rychlé výstavby i nároky na estetické začlenění nové konstrukce do krajiny.
Statický výpočet, geomříže a betonové tvarovky
Zdarma | +420 548 218 901 |
technikageomat..eu |
Nebojíme se vyjet do terénu a řešit problém na místě.