V souvislosti s modernizací vozovky dálnice D1 a přechodem na jinou kategorii byla vyvolána i modernizace a přestavba mostního objektu převádějícího dálnici D1 přes silnici II/113. Součástí nově navržené konstrukce jsou i vyztužená mostní křídla.
Nově budovaná mostní křídla jsou vytvořena ze systému vyztužené zeminy GeoWall Block. Jedná se o systémovou konstrukci s betonovými tvarovkami v líci, které jsou propojeny pomocí speciálních spojovacích prvků. Stabilitu a funkčnost celé konstrukce zajišťují monolitické geomříže z vysokohustotního polyetylénu Tensar RE500. Lícní prvky zadržují zeminu zásypu v čele konstrukce.
Mostní křídla jsou založena v několika výškových úrovních vždy podle průběhu terénu. Mají tvar lichoběžníku. Maximální výška konstrukce je ca 8,5 m. Sklon líce konstrukce je 85°.
Statický výpočet, zaškolení a technickou pomoc během výstavby, systém vyztužené opěrné zdi, římsy, geomříž Tensar RE.
Zdarma | +420 548 218 901 |
technikageomat..eu |
Nebojíme se vyjet do terénu a řešit problém na místě.